Kundcenter

Vi finns här för dig

Du är alltid välkommen att kontakta oss om du har funderingar kring ditt bredband, dina fakturor eller med övriga frågor. Under hjälp och support får du svar på de vanligaste frågorna om Wexnet.

Kundcenter

Support

Kontakta din tjänsteleverantör om du har frågor, eller vill göra en felanmälan, gällande din anslutning. De kontaktar i sin tur oss på Wexnet vid behov.

Klicka på din tjänsteleverantör. Längst ner på respektive sida hittar du kontaktuppgifter.

AllTele Ansluten Bahnhof
Boxer Bredband2 Bredbandsbolaget
Connect 2 IP miniTel Net at once
Ownit T3 Telia
Tyfon Universal Telecom Viasat
VoiceTech VÖKBY Bredband  

Vid akuta problem efter ordinarie öppettider kan du kontakta SOS Alarm på 0470-287 50 för att felanmäla.

 

Kontaktuppgifter

Allmänna frågor: info@wexnet.se

Säljavdelningen: salj@wexnet.se

Företag: foretag@wexnet.se

Telefon: 0470-70 33 33, måndag till fredag 08.00–17.00

 

Organisationsnummer: 556923-9444

Besöksadress: Kvarnvägen 35, Växjö