Konsumenträtt

Vi vill så klart att du ska vara nöjd som kund hos oss. Därför är det viktigt att du hör av dig till oss om något inte fungerar som det ska.

Kontakta i första hand vårt kundcenter genom något av följande alternativ:

E-post: kundcenter@wexnet.se
Telefon: 0470-70 33 33
Chatt: Klicka på ikonen längst ner till höger för att se om vi är tillgängliga för chatt.

 

Ångerrätt

När du tecknar ett avtal med oss via telefon, internet eller på en plats utanför vår affärslokal har du alltid 14 dagars ångerrätt.

Om du vill ångra ditt avtal

Välj ett alternativ som passar dig

Visselblåsarfunktion

Växjö kommunkoncern har en visselblåsarfunktion där du kan anmäla misstankar om allvarliga oegentligheter som rör personer i ledande ställning i Växjö kommuns förvaltningar och bolag.

Här får du information om när och hur en anmälan görs

Om webbplatsen

GDPR och cookies

Om webbplatsen

Information om hur vi hanterar personuppgifter och kakor på webbplatsen.

Hjälp oss att bli bättre

Lämna synpunkt

Hjälp oss att bli bättre

Vi vill lyssna till och lära oss av dina åsikter, behov och önskemål. Har du en idé om hur vi kan bli ännu bättre på att göra din vardag lite enklare? Skicka din synpunkt till oss så kontaktar vi dig inom tre arbetsdagar.